måndag 20 augusti 2012

Lite si och lite så





Förra veckan blev det mest vila för hundarna, det var mycket annat att göra och mina hundar har tränat ganska hårt i slutet av sommaren. Så några dagars vila var nog välbehövligt.

I helgen jobbade jag höstens första lördag, ganska mycket att göra. Sen direkt efter jobbet var det bara att åka hem och laga middag till 25 personer, lite stressad var jag men till slut var maten klar och vi fick en härlig kväll med goda vänner.

Nu är vi åter igång med träningen jag och Zingo. Det blir nu intensiv träning under vecka inför helgens B prov.
Ska bli så roligt att att få komma i väg på prov igen och se alla duktiga hundar. Längtar så till på söndag.

I dag vill jag skicka ett 

STORT STORT GRATTIS

 till Eva Wiklund Kennel Hot Feet

som i helgen  kom 2:a bästa hane med CERT
på SKKs utställning i Eskilstuna
med Ciders pappa Hot Feet Claudius 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

O-Kullen flyttar

 Idag var det dax för O-kullen att börja flytta Det var 3 stycken som åkte med sina nya familjer. Alla 3 kommer att bo i Vallentuna så jag f...