fredag 5 juni 2015

Student och vattenbus

Patrik student 3/6 2015
Då var det äntligen dags att sluta skolan.
Vi fick en fin dag med goda vänner¨.
 
Tack till alla som uppvaktade Patrik på hans sista skoldag.
 
7,00 Champagnefrukost väntar

Patrik 9 månader

Äntligen är det slut


Mina finaste killar


Alla kusinerna
Dagen efter behövde jag lite återhäntningstid, har ju varit lite att fixa, så jag och flickorna åkte till sparren flíckorna badade och jag satt på stranden och kastade en och annan dummy.
Badkö

Gin simmar för första gången

Även Loka vågade sig ut på djupt vatten

Det är tryggt att ha med sig en simkunnig

Duktig Loka

Gin och Loka

Pepsi Loka och Gin

Mattes säl

I bland simmade hon med fin teknik

Gin sprang gärna och gömde sig när hon lyckades få dummyn

Loka

Lite landapportering blev det också


Fina Loka
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...