onsdag 1 januari 2014

2013 Året som gått.

Först av allt måste jag erkänna att jag totalt glömde bort A kullens födelsedag den 29:e december. Vet inte varför jag har så svårt att komma ihåg det datumet. Men bättre sent än aldrig.

Grattis till hela A-kullen på 5 års dagen.

Arragon
Nero
Lexi
Amber
Perla
Emmy
   

2013  Året som gått

Chico
Ludde
Alba


Elli

C kullen föddes 2013-01-27 efter SE VCH RLD N RLD F Accounts Opportunity "Pepsi" och  
SE U(U)CH SE VCH Art-Wave's Tall Dark And Handsome.
Detta var Pepsis sista kull. 
Alba

 Alba (Lost'n Found Cayenne) har under hösten startat på Viltspårprov i anlagsklass och blivit godkända.

Amber
Amber (SE VCH Lost'n Found Antiqva Ambra) har under året startat i Agility med resultaten
1 x pinne i Agilityklass 1
1 x pinne i Hoppklass 1


Några av Zallys valpar

Zally (SE VCH Lost'n Found Baby Belle) har fått en valpkull på Kennel Hoffedalen. Det ska bli så spännande att följa Pepsi första barnbarn.

Pepsi
Pepsi (SE VCH RLD N RLD F Accounts Opportunity) har under årtet

3 x Godkänd Fortsättningsklass i Rallylydnad och tagit en ny titel RLDF
Excellent i jaktklass utställning
BIS 4 Jaktmeriterad på SSRK Vännäs
BIS Jaktmeriterad Springer Mellan Open Show (inoff)
Bästa Jakthund Öppenklass Östra Cup
4:e bästa Dual Purpose Öppenklass Östra Cup
Bästa Jakthund Öppenklass Östgöta Cup
Bästa Dual Purpose Öppenklass Östgöta Cup
Vi har startat på både Nybörjarprov A & B utan godkända resultat.
Pepsi har fått sin sista kull valpar under året.
Hon har även gått sitt sista jaktprov då jag är mycket nöjd över hennes jaktmeriter.

Cider BIS Östgöta Cup 2013

Cider (RLD N Accounts Vision Of Love)

3 x Godkänd Nybörjarklass Rallylydnad och titel RLD N
1 x Godkänd Fortsättningsklass Rallylydnad
2 x CK och en BTKL placering i Juniorklass utställning.
Godkänd anlagsklass i viltspår
Godkänt Nybörjarvatten
Startat på Nybörjarprov A & B utan godkänt resultat
Genomfört MH med känd mental status
2:a Dual Purpose Unghund Östra Cup
Bästa Jakthund Unghundsklass Östgöta Cup
Bästa Dual Purpose Unghundsklass Östgöta Cup
BIS Dual Purpose totalt på Östgöta Cup
Cider är HD röntgad med B höfter
Cider är även ögonlyst UA.

Stort tack till alla valpköpare som tar så bra hand om sina Lost'n Found hundar.
Tack till Christina Filén på kennel Account för 2 fantastiska hundar.
Jätte stort tack till Camilla som släpar med mina hundar på utställning landet runt när jag själv inte kan åka.
Tack till alla hundvänner för att ni gör tävlingar och hundaktiviteter till så trevliga aktiviteter.

Nu ser vi fram emot 2014 års hundaktiviteter, har redan börjat planera tävlingssäsongen för mina flickor. Valpar hopps jag också att det blir under året. Men framför allt ser jag fram emot att ha kul tillsammans med mina hundar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...