måndag 14 maj 2012

Valpmys

 Får man inga egna valpar så får man åka bort och titta och mysa med dom. Så i förra vecka tog jag barnen och Monika med mig och åkte till Kennel Accounts. Det var en regning kväll men så mysig. 9 små Accountare for om kring på köksgolvet och barnen satt nöjda och gosade. Vi vuxna han inte bara med valpmys utan en hel del hundprat.
Tack Christina för vi fick komma och titta på dom små.

 Hur söt kan man vara.
 När vi åkte hem sov dom små gott.
 I veckan har jag och hundarna hunnit med ett par träningspass, det är så skönt att det är ljust och varmt. Nu kan man träna ganska sent på kvällen.
 Nu har vi firat klart födelsedagarna i familjen för i vår. I lördags hade Andreas sitt kalas.
9 killar i 8-9 års ålderna åt Enchiladas, glass och chips. Tror nog att Andreas var nöjd med kvällen.

Den här veckan är fullbokad med jobb 5 dagar i 40-års fest, samt trädgårdsarbete. dessutom måste vi komma i gång med Rallyträningen då jag anmält båda hundarna till tävling.
Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...