söndag 20 maj 2012

Blomsterflickor.

Denna vecka har våren och värmen kommit på allvar.
Alla blommor och andra växter har fullkomligt exploderat.

Många har varit långlediga i helgen men jag har jobbat både fredag och lördag. 
Dessutom har jag haft sen vecka denna vecka och då blir det inte mycket gjort med hundarna.
 
Men lite har vi hunnit med av att njuta av värmen, idag har jag grävt och planterat i växthuset, gissa om det var varmt. Tror nästan att jag fick lite värmeslag då jag fick en hemsk huvudverk på eftermiddagen.
Men efter massor av vatten och en tupplur känns det lite bättre.
Denna vecka ska vi försöka få till lite Rallyträning. 
Dessutom är det skol picknick och min mamma fyller 70år så det blir en fullspäckad vecka. 

Ha en underbar vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...