tisdag 29 maj 2012

Äntligen


Då var hon äntligen hemma min lilla 

CIDER

eller som hon heter i stamtavlan 

Accounts Vision Of Love.

Så jag har längtat till denna dag då det här lilla charmtrollet fick komma hem och bo hos just oss.

Tack Christina för att just jag fick ta hand om lilla Cider

Som den coola lilla hund hon är så gick hemresan galant, först var hon nyfiken första minuterna sen sov hon nästan ända hem, för att sen vakna och tycka att det fick vara nog med bilåkning för denna gång. 
Då hade vi ca 10 minuter kvar. Men hon nöjde sig med att hon fick titta ut genom fönstret.



Väl hemma fick hon bekanta sig lite med oss och huset innan vi släppte loss dom stora bestarna. Pepsi visste direkt att det var en liten skitunge och tänket säkert att "den där vill jag inte ha hemma"
 Zingo förstod nog inte alls vad det var från början utan var väldigt nyfiken men hon ville sälvklart oxå visa hur stor hon är och låtsades inte om Cider mellan varven.


Andreas har oxå längtat efter hundvalpen, det blir mycket gos framöver.

Det visade sig att jag köpt en lagom stor säng passar precis till en 8 veckors valp :-)

1 kommentar:

  1. Birgitta & Lizzie29 maj 2012 kl. 23:59

    Himla söööööt och cooool liten tjej !!! Stort lycka till med henne, som jag verkligen gillar uttrycket på <3 !!!

    Hälsar Lizzie med matte från Uppsala

    PS Alldeles utomförträffligt lagom liten äh menar lagom stooooor säng ;-))))) DS

    SvaraRadera

O-Kullen flyttar

 Idag var det dax för O-kullen att börja flytta Det var 3 stycken som åkte med sina nya familjer. Alla 3 kommer att bo i Vallentuna så jag f...