måndag 15 december 2014

Sluttävlat


Ja för i år alltså....
 
I helgen var det dags för Stockholms hundmässa till lika Svensk vinnarutställning 2014.
 
Som vanligt jobbade jag den dagen Springern gick så det blev ingen mässa för mig, men min fina Cider fick åka med Camillas mamma för att sedan visas så proffsigt Camilla.
Det var 109 ESS anmälda Cider går ju som vanligt i jaktklass men denna gång var hon inte ensam i klassen.
Cider vann klassen med excellent men blev utan CK
 
Hon fick en kort men fin kritik.
 
Stort tack till Camilla och Lotta som tog så väl hand om min lilla pärla hela dagen.
 
Cider (RLDN RLDF RLDA SEVCH Accounts Vision Of Love) har varit i Älvsjö på utställning. Hon vann jaktklassen med excellent. 
En söt liten tjej fick en söt kritik.
Stort tack Camilla Jannesson för att du visar henne så bra.
 
Camilla hade även Monikas Peggy som blev oplacerad i championklass
samt min favorit "Bilbo" SE JV-14 RLD N Mountjoy Scallywag Sam.
 
Camilla och Bilbo slog till med seger i juniorklassen och blev därmed
Svensk Juniorvinnare 2014
 
Stort grattis till Monika, Camilla och Bilbo.
 
Som jag inledde bloggen med så var detta den sista tävlingen/utställningen för i år.
Nu tränar vi på för nya mål under 2015
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...