söndag 26 oktober 2014

Utställningshelg

I helgen har Loppan (Lost'n Found Daddy Cool) varit på valputställlning
 
Resultatet blev
 
Loppan, BIR valp med HP
 
Stort grattis Yhlva.

Loppan augusti 2014


Cider var på egen utflykt utan sin matte, hon åkte med Camilla och Isabell till SSRK utställningen i Mjölby.
 
Camilla visar alltid Cider så himla fint och denna gång blev resultatet.
 
 
1:a med CK i jaktklass
 
samt
 
BIS Jaktmeriterad.
 
 
Stort stort tack till Camilla och Isabell
 
Cider
 
Själv åkte jag ner till Vallentuna BK där Springer Östra hade Uppfödar MH, det var kennel Mountjoy och kennel Hoffedalen som hade hundar på MHt.
 
Två mycket spännande kullar, hundarna från Hoffedalen är ju Pepsis barnbarn.

Jag såg 3 hundar i en isande vind och med regnet hängande i luften,
Mycket glada och härliga hundar, så kul att se dom ta sig ann alla utmaningar.
 
 
Monika och Bilbo
 
När jag kom hem vid 12 tiden var det meningen att jag skulle städa men passade på att gå en sväng i skogen med flickorna.
 
Lite svamp

Lite svamp blev det, även på söndagen blev det en sväng till skogen och en del svamp plockad.
 

Nu är det snart en ny vecka med nya utmaningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

O-Kullen flyttar

 Idag var det dax för O-kullen att börja flytta Det var 3 stycken som åkte med sina nya familjer. Alla 3 kommer att bo i Vallentuna så jag f...