fredag 17 oktober 2014

På span med Loka

 
 
Min matte har talat om att det ska finnas något spännande i buskarna.

Men jag spanar och spanar och förstår inte vad det kan vara.


Letar även i gräset men inget där heller även om det luktar gott

Vad kan det vara som matte pratar så om....


Men... vad är det där??

Där var det ju ännu fler....


Men oj så många...

Oj jag springer riktigt fort kanske jag kan få se lite närmare vad det är.

Men oj vad hände...

Varför kan ni flyga och vem har byggt staket just här

Men dom är ju lite roliga...

Titta en till även den kunde flyga

Vart tog dom vägen.

Fantastiskt fina fåglar

Matte jag blir tokig dom bara flyger iväg!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

O-Kullen flyttar

 Idag var det dax för O-kullen att börja flytta Det var 3 stycken som åkte med sina nya familjer. Alla 3 kommer att bo i Vallentuna så jag f...