söndag 9 juni 2013

Sommarförkylning


Jag har drabbats av förkylningen från "hell", jag är helt däckad med feber och hosta. Hoppas det går över snart.

I dag blir det en snabb blogg då det inte har hänt något speciellt sista tiden, blir ju lätt så när man ligger på soffan hela dagen.

I veckan var vi på Student mottagning då min systerdotter tog studenten

Vi önskar henne all lycka i framtiden


Pepsi har blivit mormor till 9 fina valpar på Kennel Hoffedalen

Det är Lost'n Found Baby Belle "Zally" som är mamma.

Är ni intresserade av trevliga valpar så kan jag rekommendera denna kull då jag tror mycket på den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...