söndag 6 maj 2012

Födelsedag x 2

 Helgen har varit hektisk, men tyvärr har jag inte hunnit med några hundaktiviteter alls. Det började med att Andreas blev sjuk några dagar innan helgen och var dålig i flera dagar. Men tillslut kom han i väg till den efterlängtade handbollsturneringen. Den har han längtat efter sedan i julas. Tyvärr var den samma dag som hans födelsedag, men vad gör man inte för sina barn. Födelsedagen firades söndag kväll.

Andreas stog både i mål och spelade ute, men drömmen just nu är att bli målvakt.
 Några matcher vann dom och några förlorade dom men den sista för dagen "finalen" den vann dom och han kom stolt hem med sin första handbolls medalj.
 På kvällen blev det smörgåstårta i långa banor, jag älskar smörgåstårta och gjorde lite extra så att den skulle räcka till lunch i morgon på jobbet.


 Det blev dryga 20 personer på middag och fika, barnen roade sig på studsmattan och med att blåsa såpbubblor.
 Andreas blåser ut sina 9 ljus, min tårta blev utan ljus för så många hade jag inte ;-)
Nu har lugnet lagt sig och det blir en stund framför tv/dator innan det är dax att gå och sova.
Det har varit en trevlig dag jag har fått många fina blommor, vilket är en stående önskan från mig, det är en aldeles lagom årstid att fylla år på när  man älskar blommor att ha ute på altanen.
Ja lite andra fina presenter fick jag oxå.

Ha en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

O-Kullen flyttar

 Idag var det dax för O-kullen att börja flytta Det var 3 stycken som åkte med sina nya familjer. Alla 3 kommer att bo i Vallentuna så jag f...