fredag 7 januari 2011

Nytt år

Nyårsafton började med pulkaåkning och korvgrillning
Vädret var otroligt vackert.



På eftermiddagen tog jag en ordentlig promenad med hundarna, sen fick dom vara hemma när vi åkte till goda vänner för middag och raketer.
Två timme innan 12 slaget började det snöa och när jag åkte hem för att rasta hundarna vid elva så hade det kommit drygt 15 cm snö, nackdelen med snöstormen var att man såg nästan inga raketer, men fördelen var att man nästan inte hörde dom heller, bra för alla skotträdda hundar.

Trettondagen tillbringade vi på Husdjursmässan i Kista, då familjen är otroligt djurintreserad så hade vi en rolig och intressant dag med allt från söta kaniner till läskiga ormar

 Andreas är en modig kille det är ingen liten orm han får runt halsen. Det har han inte ärvt av mig, då jag är otroligt rädd för ormar och spindlar.

Eftermiddagen slutade på sveriges första hundbio, en bio på mässan där hundarna fick följa med, jag hittade ett bekant gäng som bänkat sig för visning av filmen Marmaduke.

Filmen var kul och bjöd på många goda skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...