måndag 11 oktober 2010

Höst promenad

Pepsi & Buster
Efter att ha jobbat hela helgen med en begynnande förkylning passade jag på att ta en ordentlig skogsprommis med hundarna i söndags eftermiddag. Solen sken och hundarna hade det jättekul.
Efter det la jag mig på soffan och har väl inte kommit därifrån ännu....
Åkte på en rejäl förkylning och har legat på soffan hela dagen och tittat på gamla repriser.
Pepsis valp från B-kullen "Buster" Lost'n Found Big Bolt har återvänt till kenneln. Han ska omplaceras då det inte finns tid att träna och aktivera 3 hundar.
Har lagt upp ett webbalbum på honom, gå in på "Buster till salu" på startsidan


Buster till salu

Syskonkärlek eller...

Kul hade dom iallafall

En underbar höstdag
Nej nu är det sovdax, har suttit vid datorn ca 15 min och är helt färdig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...