fredag 13 augusti 2010

Viltspår



I dag var det då dax att se om all viltspårs träning har gett något resultat.


Efter en del tveksamheter(enligt mattes tycke) så vågade vi oss tillslut ut i skogen på prov.



I 25 gradig värme och strålande sol tog vi oss an dom 600 meterna blodspår. Målet för dagen var att komma runt, sen brydde jag mig inte så mycket om hur prisvalörerna blev. Jag ville bara ha en bekräftelse på att hon kunde spåra, och det fick vi och det med besked.


Med lätta fötter kunde vi gå tillbaka till bilen med ett 1:a pris med HP, jag ska aldrig med gnälla på att min hund inte kan (jag tror mest det är matte som inte kan...) för min hund är BÄST


Med oss ut i spåren var även Fia och Bettan (Hoffedalens Bettan) som lika galant oxå spårade till sig ett 1:a Pris med HP


Stort Grattis till Fia och Bettan



I dag blev jag så arg på min gammla blogg som för vilken gång i ordningen inte fungerade så jag böt blogg hastigt och lustigt. För att läsa i den gammla bloggren gå in på länkar så finns den längst ner.


























































1 kommentar:

  1. Grattis igen ;) Superbra jobbat. Kul med ny blogg - enklare och snyggare. Blogtown kommer snart inte ha några användare kvar.

    SvaraRadera

O-Kullen flyttar

 Idag var det dax för O-kullen att börja flytta Det var 3 stycken som åkte med sina nya familjer. Alla 3 kommer att bo i Vallentuna så jag f...