torsdag 30 juli 2020

1:a jobbveckan

Då har nästan hela första jobbveckan gått.
Avslutade förra helgen med härlig vattenträning med Dooley's, Ipa och Cider.
Susanne och hennes Fieldflickor var oxå med.

Det blev en härlig träning där flickorna visade vad dom kunde.

Måndag morgon började hos veterinären för HD röntgen av Ipa, väl på jobbet fick jag reda på att det var bara en läsning av plåtar på SKK och det var på torsdagen. Phu lång väntan.

Tisdag efter jobbet drog jag till Albano djursjukhus för ögonlysning av Dooley's vilket gick jättebra.

Onsdag var vilodag, jag var och lämnade blod efter jobbet, 

Torsdagen var bara en lång väntan, precis innan jag gick hem var Ipa avläst med bästa möjliga resultat. HD A

Nu är det bara en dag kvar sen är det helg.

Ipa HD A

Dooley's ögonlyst UA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

O-Kullen flyttar

 Idag var det dax för O-kullen att börja flytta Det var 3 stycken som åkte med sina nya familjer. Alla 3 kommer att bo i Vallentuna så jag f...