onsdag 14 augusti 2019

Valpar i en korg

Många gånger har jag sett andras bilder på valpar som är så fina, har länge haft en tanke på valpar i en korg som hålls av en hund.
Så denna gång skulle det provas, förs måste man ha en hund som aporterar utan att släppa, det blev Dooley's lotten föll på, men hon tycker att valparna är lite läskiga så matte fick övertala henne, sen måste man ha en korg som passar i form och storlek. Letade Kista C runt men fick ge upp, när jag kom hem så gick jag upp på vinden för en sista chans att hitta något.
Och tänka sig där stod den precis ovanför trappen, tror i bland att någon gömmer/ ställer fram saker jag letar efter.

Så nu var det dag, 1 fotograf, Dooley's och en valp fick det bli, dom är ju rätt tunga nu och jag,
sen när vi fotograferade bara valparna fick vi kalla in 2 handlers till.
Dooley's var så duktig höll så försiktigt och när hon sen ville släppa så ställde hon försiktigt ner korgen på marken, självklart stod jag tätt intill beredd att fånga den hela tiden.

Valparna var rätt nöjda att vara ute för första gången, solen sken och det var varmt och skönt.

300 bilder senare så är jag supernöjd

Bästa Dooey's med lillebror


Pojkarna

Flickorna








Det kan se ut så här oxå :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...