söndag 8 oktober 2017

Eevees BPH


Idag var det dags för  Eevee att göra BPH, jag hade sådan tur att Monika hade en plats ledig åt mig när hon beskrev sin X-kull.
 
Jag startade sist på dagen och jag hade hunnit med att gå med och titta på 2 hundar dessutom har jag gått på 2 BPH tidigare, det småduggade hela tiden och blåste riktigt kallt.
 
Det kändes spännande och jag hade försökt att inte fundera så mycket innan hur hon skulle reagera. Det är ju det bästa då får man inte så stora överraskningar.
 
Jag är mycket nöjd med Eevees BPH, hon var go och glad, inga större rädslor, avreagerade fort, glad i människor inga aggression och helt skottfast.
 
Lost'n Found Eevee
 
Genomfört BPH med skott.
 
Här börjar vi, allt är spännande tycker Eevee och klampar runt i leran.

Hon gillar människor.

Inga större problem att gå med någon okänd.

Hantering inga problem

Leka med egen leksak är det bästa som finns.

Testledarens leksak var också spännande

Testledaren inbjuder till lek

Eevee vill hemskt gärna vara med och leka

Full fart på Eevee

Maten var spännande en sund men det finns ju andra roliga saker att kolla på.

Här tar vi fram dom sista karamellerna

Dumpen var en ful gubbe

Eevee håller sig på lite avstånd

Men kan matte så kan Eevee

Den där var helt ok

Hon avreagerar bra och fort.

Skrammel var inga problem då det skramlar och låter hemma jämt

Och inte hade dom lagt godis i denna.....

Avreaktionspromenaden

Lägg till bildtext

 

Närmande av person, Eevee satte sig på mina fötter och viftade på svansen

Dags att närma sig....

Helt ok att hälsa på denna figur

Lite gos och mys är helt ok en kort stund

Det här med att gå på korrigerad plast var inte kul men gör matte det så gör Eevee det.

Det börjar närma sig slutet

Väntar på skottet

Min fina fantastiska Eevee.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

O-Kullen flyttar

 Idag var det dax för O-kullen att börja flytta Det var 3 stycken som åkte med sina nya familjer. Alla 3 kommer att bo i Vallentuna så jag f...