måndag 11 juli 2011

Semester

Nu har jag semester, planerna är många så jag hoppas jag hinner med iallafall hälften.
Det ska tränas avlämningar, linjetag, viltspår mm
Dessutom ska det njutas av den svenska sommaren med sol bad och en del regn.
Här kommer lite bilder från när Amber fortfarande var hos oss, nu är hon på semester med Jenny och Viktor.
 Sandlådan kan användas på många sätt
 Amber tränar snårsök
 Fördelen med att ha många, man kan träna platsliggning.
Full fart.

Nu börjar vännernas valpar anlända.
Man blir lite sugen på en egen kull, men jag får vänta till vintern.

6 valpar har fötts på Kennel Hoffedalen
Grattis till Carina och Fia

SE VCH Hoffedalens Bettan med två av sina valpar

Även på mammas kennel har det fötts valpar av rasen Papillon


2 hanvalpar föddes den 28/6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...