fredag 17 maj 2019

50 år


Tänk att man har levt i 50 år, det känns helt overkligt, men jag här ganska nöjd med det jag har hunnit med genom åren, så nu siktar vi på 50 nya år :-)

Jag firade min födelsedag med släkt och vänner på lördagen innan jag fyllde, ca 45 personer kom för att fira mig.
Vi hade en kväll värd att minnas länge, ja eller tills man blir så gammal så man inte mins längre.

Söndagen tillbringades med att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt.

Lotta, Carina och Ove kom på lunch och fika.

Måndagen firades hela dagen på jobbet sen blev det fika och födelsedagsfirande för Andreas som fyllde 16 år.
Även några som inte hade möjlighet att komma på lördagen dök upp.
Så trevligt.

Här nedan kommer lite bilder från firadet.

Veronica 3 år

Några som tar feststöket med ro









Mina fina chokladpraliner gjorda av kusin Lotta

Therese och Henrik

Robban

Förstår inte att allt var lite suddigt framåt atten







Vi som fyller år samma dag

Så här tillbringade vi större delen av söndagen

Frukost på jobbet

Pyntat rum på jobbet




Lunch på Steninge slott




Firande med hela kansliet.


Vi firar Andreas 16 år



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...