torsdag 23 mars 2017

Valpar väntas

 
 
Valpar väntas vecka 21 med leverans vecka 29
 


Nu är Gin (SEVCH RLDN Mountjoy Unclouded Unity) parad med Molle (Mountjoy Ticklish Timothy)
 
 
Jag har haft förmånen att ha Molle hos mig några dagar så härligt att lära känna denna underbara hund ordentligt, Molle är en mycket trevlig hane som lätt anpassar sig till ny miljö, han har varit så lätt att ha att göra med, inget pip och gnäll även fast det fanns en löptik i närheten, han har varit med mig på jobbet på dagarna och smält in i en rätt stökig miljö utan problem. Han fick springa med Cider och Eevee i skogen en dag och inga problem med att släppa honom lös han lekte och busade med flickorna men kom så fort jag ropade. En mycket trevlig hanhund som jag hoppas kommer att lämna fina och trevliga valpar i hop med Gin.
 
 
Här kommer lite bilder från veckan.
 






 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...