söndag 1 februari 2015

Östras utmärkelser



Idag var det dags för Östras Årsmöte där Östras utmärkelser delas ut.
Alla vinnare får fina rosetter.
 
Här kommer mina hundars resultat.
 
Cider
SE VCH RLD N RLD F RLD A
Accounts Vision Of Love
 
Östras jakthund 2014
 
Östras viltspårhund 2014
 
2:a Östrahunden 2014
 
2:a Östras rallylydnadshund 2014
 
14:e Östras utställningshund 2014
 
Min älskade prinsessa
Pepsi
SE VCH RLD N RLD F RLD A
Accounts Opportunity
 
2:a Östras rallylydnadshund 2014
 
Min vackra tokfia
 
Zally
 
SE VCH RLD N
Lost'n Found Baby Belle
 
Delade 1:a platsen med Cider i
 
Östras viltspårhund 2014 
 
7:a Östra hunden 2014
 
9:a Östras Rallylydnashund 2014
 
22:a Östras utställningshund 2014
 
Stort grattis till Fia och Zally
 
Fia och Zally
 
 
Innan mötet tränade jag och Fia rally med Loka Cider och Bettan
 
Alla flickor var duktiga.
 
Loka fick också vara med på fotograferingen även om hon inte vann några priser i år.
 
Loka
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

O-Kullen flyttar

 Idag var det dax för O-kullen att börja flytta Det var 3 stycken som åkte med sina nya familjer. Alla 3 kommer att bo i Vallentuna så jag f...