fredag 10 november 2023

Sissi på utställning

 Förra helgen var det dax utställning i Rättvik.

Då jag känner mig supernöjd över vårat utställningsår så hade jag bestämt mig för att inte åka i år men när folk började anlända och satt i stugorna och drack vin så ångrade jag mig lite.

Rättvikutställningen är en så mysig utställning som är en 2 dagarsutställning.

Men jag fick lite gjort hemma istället och det är oxå bra....

På söndagen var det dax för Sissi att debutera i utställningsringen 4 månader och 2 dagar gammal.

Och vilken debut det blev

Sissi (Lost'n Found Now And Forever) ägare Magnhild Löfstedt visad av Nettan Holmgren

BIR valp och BIS-2 valp

Stort stort grattis!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...