söndag 26 juni 2022

Dom senaste 14 dagarna

 Det är inte alltid en dans på rosor att vara hunduppfödare


I torsdags för en och en halv vecka sedan fick vår finaste 

Cider (SEVCH RLD  N RLD F RLD A RLD M Acounts Vision Of Love) 

sluta sina dagar,

Hon har varit den bästa av hundar, min tävlingshund, utställningshund, extra mamma, mormor till alla våra valpar och min allra bästa vän.

Stort tack till Cider för allt du gett mig.

En vecka senare fick jag reda på att Zingo ( SE VCH Lost'n Found Betty Boop) fick sluta sina dagar 12 år gamma. Hon bodde hos oss sina första år och fick sedan flytta till familjen Kidman i Sollentuna.

Stort tack för att ni tog så väl hand om Zingo 



Idag fick jag reda på att Alba (Lost'n Found Cayenne) hastigt blivit svårt sjuk 9,5 år gammal och har i helgen fått sluta sina dagar.

Så sorgligt att höra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...