tisdag 9 februari 2021

Året som har gått mina valpköpare 2020

 Under året har jag fått många härliga hälsningar från mina valpköpare, många av hundarna är älskade sällskapshundar som njuter av härliga promenader och mysiga stunder i soffan en del tränas en del och några av dom kommer ut på tävlingar och prov.

Jag är så glad över alla bilder och inlägg jag får från alla det glädjer verkligen ett uppfödarhjärta.

Här kommer lite av dom resultat som inkommit under året.

Vilda (SE VCH Lost'n Found Gold Miner) 

Vilda har under året gått anlagsprov och 3 öppenklass spår i viltspår med lysande resultat hon blev därmed Svensk Viltspårchampion.

Hon har varit med på utställning och fick Very good.

Hon har genomgått BPH och är ögonlyst UA.

Ägare Susanne Bäcklund


Kloka (SE VCH Lost'n Found Heart On Fire)

Kloka har under året gått anlagsprov och 3 öppenklass spår i viltspår med lysande resultat hon blev därmed Svensk Viltspårchampion.

Hon har genomgått BPH och är HD röntgad med B höfter.

Ägare Susanne Bäcklund




Ringo (Lost'n Found Fast And Furious)

Ringo har startat i anlagsklassen i viltspår med godkänt resultat.

Ägare Jan Håkansson


Bosse (Lost'n Found Hero In Action)

Bosse har genomfört BPH med skott

Ägare: Pär Embretsen Almner 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...