fredag 4 maj 2018

Utställning i Västerås


I helgen som gick var jag och Monika till Västerås på utställning.
Jag hade med mig Dooley's och Gin.
Det var äntligen dax för Dooley's premiär i officiell klass,
Hon skötte sig fint i ringen och fick fin kritik av domaren och ett excellent. Hon blev tyvärr inte placerad i en stor juniorklass men jag är så nöjd med henne.
Gin startade i jaktklass vann klassen med Ecxellent och CK men blev oplacerad i bästa tikklass.
Elsa (Lost'n Found Frozen) var oxå med på utställningen, hon har vuxit på sig så fint och blir mer och mer lik sin mamma Gin, 
Dooley's och Elsas pappa Molle var oxå med och kom 3;a i en stor championklass.

Dooley's 11 månader



Gin 3 år



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...