söndag 7 maj 2017

Magen den växer

 
Nu är det drygt 2 veckor kvar tills Gin ska valpa, magen den växer och Gin börjar bli lite mindre aktiv.
 
Hon hänger fortfarande med på skogspromenad men kan nu gå lös då hon inte orkar springa så långt.
 
Nu i veckan ska vi ta fram valplådan och börja vänja henne med den.
 


I helgen har vi firat min och Andreas födelsedagar, Andreas tillbringade sin födelsedag på Gröna lund och jag städade bilen :-)
I dag söndag blev det kalas då familjen åter var samlad.
 
 
En härlig kväll med goda vänner och familj.
 
 
 
I fredags kväll njöt vi av värmen och det vackra vädret , vi tog båten ut i skärgården med goda vänner, barnen och männen passade på att roa sig med en vattenskoter, vi grillade korv och njöt av solen.
 



 
En härlig helg som inte slutar här, jag har min lediga måndag i morgon då jag ska passa på att trimma 3 hundar som ser ut som troll och fixa lite i trädgården.
 
Ha en bra vecka.



1 kommentar:

  1. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was reallyvaluable. thanks a lot.orologi replica
    Nike Shoes

    SvaraRadera

O-Kullen flyttar

 Idag var det dax för O-kullen att börja flytta Det var 3 stycken som åkte med sina nya familjer. Alla 3 kommer att bo i Vallentuna så jag f...