söndag 22 januari 2017

Då är det äntligen bestämt


Lilla Eevee blir kvar i familjen, det har funderats mycket fram och tillbaka, meningen var att hon skulle ut på foder men tillslut blev hon kvar här hemma, tills jag ser vad det blir av henne i alla fall.
 
När det väl var bestämt kom frågan upp om hon skulle heta som dom andra efter någon dryck eller fortsätta att heta Eevee, jag var helt klart för att hon skulle heta som hon gör.
 
Som tur är har jag goda vänner som engagerar sig i mig och mina hundar och vi kan nu konstatera att hon som är döpt efter en Pokermon även har ett finare vin uppkallat efter sig, att dom fick stavningen lite fel kan jag tyvärr inte göra så mycket åt :-)
 
Så låt mig presentera Lost'n Found Eevee  vår nya familjemedlem sedan 4 månader.
 
 
Lost'n Found Eevee

Att dom inte kan stava på systembolaget

Mycket bus i den här tjejen

Husse hoppas hon ska bli skeppshund


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...