lördag 5 juli 2014

Rallylydnad

I dag begav vi (Yhlva och jag) oss till Gnesta Trosa BK för rallytävling.
När klockan ringde i morse tänkte jag att "varför anmälde jag" men väl iväg känndes det bättre.

,
Cider            Pepsi          Linus 

I dag var den dagen då Cider skulle debutera i Avancerad klass, lite pirrigt var det allt.

Cider var helt klart påverkad av det varma vädret och var jätteslö, men som den stjärna hon är så gjorde hon allt jag bad om, än en gång fick vi beröm för vårt fina ställandet.

Var lite osäker på om vi klarade det då jag trodde jag missade ett steg i 1 2 3 backa. Men när resultatet kom visade det sig att vi hade lyckats skarpa ihop 73 p och en godkänd runda.

Sitt ligg gå runt


Snurr under gång

 Pepsi påverkas inte märkbart av värmen, hon var pigg och glad.

Efter våran runda känndes det bra, om jag inte klarat banan hade jag varit nöjd ändå, hon höll ändå i hop fint.
Pepsi fick i hop 81 poäng och godkänd runda.

Är så stolt över mina flickor som är så bra!


Meta och Lilla My kom 2:a i klassen med 93 poäng och därmed har hon 3godkända resultat och är nu klar för mästarklass.
Stort grattis!

Yhlva och Linus (Accounts Valuable Issu) kullbror till Cider startade i nybörjarklass.
Det var en fin runda som resulterade i en godkänd runda med 90 poäng och en 5:e plats.

Stort grattis.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...