lördag 29 mars 2014

Vårpromenad med en tjockis

I dag var det dax för inventering på jobbet, så för 6:e dagen i rad var det bara att åka till jobbet-
Lite tråkigt då det var min lediga helg och att det var tokvarmt med strålande sol, men vissa saker måste ju göras.
Som tur var flöt det på och jag var hemma vid 5 tiden och han ut med flickorna i skogen innan det blev kallt och mörkt.
För första gången i år gick jag bara i tröja och kunde skippa jackan.

Dagens promenad i skogen blir nog den sista för Cider på ett tag. Trots att vi gick en kort sväng på ca dubbelt så lång tid som vanligt så blev hon så trött. Så nu inför sista veckan innan valparna kommer kommer det bara bli korta promenader


Cider snart dräktig i v 9

Cider och Pepsi i solen
 När man jobbat hela dagen och solen skiner så måste man få unna sig något gott i väntan på att grillen ska bli varm.
I morgon blir det massa pyssel hemma, det ska planteras tomater, städas valphörna och hundhagen.
Sen ska jag försöka hinna med att njuta av ledighet och värmen
Ha en underbar helg!

1 kommentar:

  1. Vi skickar stort lycka till med magen och håller tummarna för att allt skall gå bra. Det är sååååååååååååå spännande. Tror nog att pappa Erk också är väldigt nyfiken på sina små barn.

    SvaraRadera

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...