söndag 31 mars 2013

Cider 1år

I fredags debuterade Cider på Officiell utställning. Det var för en gång skull nära, vi var på SKK utställningen i Kista.
Cider skötte sig utmärkt, hon fick Excellent och placerade sig 1:a i juniorklassen. 
Jag är så stolt över min lilla tjej.

Jag hjälpte även Monika Jansson Kennel Mountjoy att ställa en av henne uppfödd hund, Bella (Mountjoy Qandid Qarin) hon fick Excellent och kom 3:a i öppenklassen. Jag ställde även Bella i Mountjoys uppfödargrupp som kom 2:a.

Tack alla för en trevlig utställningsdag.

Cider

 
"Bella" (Mountjoy Qandid Qarin)


Nu har C-kullen blivit 9 veckor och det är dax för några att flytta till nya hem.
Lite vemodigt känns det allt men man vet att dom små behöver komma till egna hem.

Vi önskar Håkan m familj all lycka med lilla Ludde.

I dag söndag firade vi Ciders 1:års dag, hon bjöd alla på födelsemiddag med mycket gott i skålarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...