måndag 29 oktober 2012

Separationsångest

Cider (Accounts Vision Of Love)
3:a med HP valpklass II SSRK Mjölby

 I fredags lämnade jag Cider hos Camilla Jannesson som skulle ta med henne på SSRK utställningen i Mjölby på lördagen. Jag skulle jobba som vanligt när det är något annat man vill göra. Det kändes lite konstigt för både mig och Cider att hon skulle sova borta för första gången. På bara några veckor hade hundbeståndet gått från 4 till 2, ja bara tillfälligt i alla fall.

Lördagen tillbringades på jobbet där det  var helt galet mycket folk, har inte folk något annat att göra en lördag  :-)

Jag visste att valparna skulle ställas sist i sin ring så några resultat på förmiddagen var inte väntat, ändå klickade man på telefonen varje gång men hade varit någon annan stans på jobbet, sen tillslut kom det smset med dagens resulat, Cider ställdes i valpklass II och dom var 8 stycken tikar och min lilla Cider lyckades komma på en 3:e plats med HP, Åhhh så kul. Stort stort tack till Camilla för att hon fick följa med.

Lördag kvällen tillbringades på fest i Täby, alldeles utmärkt då jag snabbt kunde åka och hämta Cider när hon kommit hem.
Söndagen började kall och med stårlande sol, så när jag skjutsat killarna till Täby för vidare färd till Råsunda och AIK match, så tog jag hundarna och kameran med mig på en härlig promenad.


Ha en underbar vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...