tisdag 28 december 2010

GRATTIS



Perla Amber Emmie Lexi Nero Arragon

Den 29:e December fyller A-kullen 2 år
Ett stort
GRATTIS
till alla valpar


Perla och Amber


Här hemma har Julen passerat, i år blev det en kort julhelg men vi försökte njuta av den ledighet vi fick, all god mat och all snö vi har.
Julafton var vi i Åkersberga hos min syster och hennes 11 hundar ja plus mina 2 Zingo lekte så fint med dom 5 veckor gamla Assie valparna.
Bilder kommer snart.

Juldagen började vi med pulkaåkning sen blev det mer julmat. Helt ok att sätta sig till bords när man varit ute hela förmidagen.
På annandagen blev det jullunch hos mamma.
Denna vecka jobbar jag men Marcus är hemma hos barn och hundar.
Lite tråkigt att gå upp när dom andra sover, men nästa gång kanske jag kan vara hemma.


Nu börjar året lida mot sitt slut och jag vill påminna alla inom Springer Östra att skicka in sina tävlingsresultat för att vara med i Årets östra hund.
Även om man bara har varit på en officiell tävling/utställning så kan det vara roligt att se sin hunds namn på listan.
Resultaten sickas till mig på mail: veronica.f(att)vallnet.se     (byt ut (att) mot @ så fungerar mailadressen)
Läs mer om Östra hunden på springer östras hemsida (se under länkar)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Måste även gratulera från pappa Elton!
    Kram Lena med familj och hundar!

    SvaraRadera

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...