söndag 12 september 2010

Utställning igen...


I dag har det varit inoff utställning i vallentuna.

Det är rätt trevligt när det är så nära till utställningen.

I dag var det Zingo som skulle visa vad hon gick för.

Jag hade trevligt sällskap hela dagen av Fia och Carina.

Som vanligt tycker jag att hon skötte sig jätte bra.


Zingo blev BIR och BIG 3

Tyvärr var hon ganska trött när gruppfinalen var, vi var där från 9 och gruppfinal 15 så hon ville inte riktigt stå så fint som hon kan.
Men jag är så nöjd med henne

Gruppfinal


Zally var oxå med i dag och kom på 2:a plats med HP.

Båda valparna fick jättefin kritik.

Det är ju så att man blir lite stolt över sina telingar.

Grattis till Carina och Peppsi (Mountjoy Precious Peppsi) som blev BIM bland dom vuxna

Mammas lilla Oddie (Carover's Oddie) blev BIR och BIG 4 Grattis

I går fick jag hjälp av goda vänner med att ställa Pepsi på SSRK utställningen i Dingtuna.Pepsi debuterade i jaktklass och fick ett 1:a pris och blev 2:a i klassen.

Stort tack till alla inblandade

framför allt Camilla som visade henne så fint.
Vad skulle man göra utan sina väner.

1 kommentar:

  1. Grattis till fina resultat igen. Jag har stulit bilden på Oddie, den var super-superfin!

    SvaraRadera

O-Kullen flyttar

 Idag var det dax för O-kullen att börja flytta Det var 3 stycken som åkte med sina nya familjer. Alla 3 kommer att bo i Vallentuna så jag f...