onsdag 5 augusti 2015

Träning, träning och lite mer träning

 
Då har man börjat jobba igen och med det kom solen några dagar, men vad gör det när man får sitta inne på jobbet :-(
 
Jag Loka och Cider har börjat cykel träna lite, flickorna springer så fin bredvid cykeln men har inte riktigt förstått att man inte kan stanna när man vill.
 
Loka och jag har tränat lite pipa och apportering, och i går var vi ute och hade skotträning.
 
I dag kom Diesel ( Lost'n Found Don't Stop Me Now) och matte Cecilia över för lite vattenträning.
Diesel har inte velat simma tidigare, han badar gärna men då bara upp till magen.
 
Jag tog med mig Cider och Gin som draghjälp och vi kastade lite dummy till dom alla 3.
 
Kan säga att det tog inte många minuter innan Diesel simmade som han aldrig gjort annat och apporterade både dummy och and.
Så duktig kille.
 
Diesel apporterar dummy


Diesel med anden






Diesel och Gin


Undra om Cider är sur på mig

Gin

Diesel
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doftprov

 Måndagen den 25/3 åkte jag, Kir och Gin till Vällingby BK för doftprov Det var ganska få starter och alla kom i god tid så vi var klara när...